• Buurmalsen 1
  • Buurmalsen 3
  • Buurmalsen 6

Buurmalsen & Dorpsraad

De Dorpsraad Buurmalsen zet zich voor én met de inwoners in om de leefbaarheid in Buurmalsen te behouden en te vergroten.

Leefbaarheid is iets van ons allemaal.

Gedicht van Janny van Arkel

Dorpsraad Buurmalsen is op zoek naar jou!

Uitkomst enquête woningbehoefte Buurmalsen

West Betuwe Spelen

Op zoek naar nieuwe bestuursleden!

Groenbrigade Buurmalsen steekt de handen uit de mouwen

Zwerfafvalbrigade

De maatschappij is in ontwikkeling, Buurmalsen leefbaar houden is dus een continu proces.

Dat maakt dat leefbaarheid iets is van ons allemaal.

De Dorpsraad wil ideeën van bewoners bundelen, richting geven en omzetten in daden. Het is dus belangrijk dat de inwoners van Buurmalsen hun wensen kenbaar maken! De gezamenlijke rode draad die we daaruit kunnen vormen voor ons dorp bepaalt de keuzes, die we namens ons allemaal maken en verantwoorden op deze website.

Wij rekenen op alle inwoners van Buurmalsen.

Even een boom opzetten

De dorpsraad heeft een leefbaarheidsbudget ontvangen voor het planten van een bevrijdingsboom. De bedoeling was deze boom te planten op Bevrijdingsdag. Dat kon toen helaas niet doorgaan, maar zaterdag 31 oktober was het dan zover.

Door vrijwilligers is op de hoek Groeneweg/Lingedijk ter herinnering aan 75 jaar leven in vrijheid een Koningslinde geplant. Om de boom is een mooi hekwerk geplaatst.

Het planten van de boom was niet gelukt zonder de inzet van onze plaatselijke ondernemers:
J.M. Hol groenvoorziening
J.A. van Mourik techniek